wtorek, 7 lutego 2012

JUNK FASHION SHOW 2012

W niedziele 5 lutego w Krakowie odbył się Junk Fashion Show. 
Wiele razy słyszałam o adrenalinie na pokazach mody, ale wydawała mi się ona nierealna - wszystko przecież wygląda tak profesjonalnie i definitywnie bezstresowo. 
Sama na własnej skórze przekonałam się, że oprócz zabawy i satysfakcji, po obejrzeniu Twojej kreacji na wybiegu, najadłam się też mnóstwo strachu i momentami nie było mi do śmiechu. 
Mimo wszystko jest ok. :) 
(Na mój projekt możecie głosować tutaj)

 translation:
On Saturday in Cracow was Junk Fashion Show.
I always heard about adrenalin on backstage but I thought that this is impossible because everything is so perfect and professional. 
Now I know that moreover fun and your own satisfaction you feel fear. 
All the same everything is great. :) 

You can vote my design here












Na najlepszy projekt możecie zagłosować tutaj
xoxo, Anna




Music from runway: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz