środa, 4 lipca 2012

Prezent od HIGH CAT


Dzisiaj rano przyleciała do mnie bardzo miła paczuszka. Tak się ucieszyłam, że postanowiłam od razu o tym tutaj napisać. Ostatnio bardzo często coś wrzucamy, ale przecież są wakacje, więc wszyscy mamy więcej czasu na pisanie, czytanie, oglądanie zdjęc etc. Wracając do paczki - nasza kochana HIGH CAT wysłała mi dwie nerki i piękną poduszkę (DesireStore), którą udało mi się wygrać na I targach handmade w Cafe Szafa w Krakowie. Saszetki są bardzo śliczne. Zuzia wykonuje je z przeróżnych materiałów. Ja już mam dwie - ze skaju i zwykłego materiału w kwiatowe wzory. Wszystkie są świetnie wykończone i przede wszystkim utrzymane w obecnych trendach. Dziewczyna dopiero zaczyna, dlatego fajnie by było gdybyście weszli na jej funpage'a i popatrzyli na jej produkty. Uwierzcie mi - warto. 

Ja i Joanna mamy w planach wreszcie jakąś wspólną sesję dzisiaj późnym popołudniem, ale czy się uda, to nie wiem. Od godziny jest okropna burza! Oby teraz się wypadało, a później wyszło słońce. 

ściskam, anna.








1 komentarz: