poniedziałek, 10 grudnia 2012

Sabina Gamon photoshot.



Pierwszy raz wstawiam na bloga stylizację autorstwa kogoś innego. Tak bardzo podoba mi się to w jaki sposób zdjęcia, makijaż i przede wszystkim stylizacja zostały wymyślone, że nie mogłam się powstrzymać przed publikacją tego tutaj. Autorką pomysłów jest Sabina Gamoń. Aż mi się przykro robi, że sama na to nie wpadłam. 
Cały projekt jest zwykłą realizacją do szkoły - hasło "Sesja modowa" (więc w zasadzie nic odkrywczego). Oprócz stricte pozowanych zdjęć w odpowiedniej scenerii powstał też lookbook, ale jakoś nie jestem przekonana na nim sama do siebie więc musiałam go pominąć. Co więcej? Wrzucam też kilka zdjęć z backstage'u i na teraz kończę wypowiedź :D. 

Ściskam, Anna.






7 komentarzy:

  1. bardzo oryginalnie, świetna marynarka!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszysko fajnie tylko można sie posrać ze śmiechu gdy oprócz oglądania zaczynamy czytać teksty Blogerki :)

    - na teraz kończę wypowiedź :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele razy wspominałam, że mam problemy z pisaniem, także zdaję sobie sprawę z tego, że mogę brzmieć śmiesznie. Często gadam bez ładu i składu, więc po co mam udawać kogoś kim nie jestem? Ale dziękuję za szczerość :)
      Ania

      Usuń
  3. bardzo oryginalna spódnica.. lubie to :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo to fajne i oryginalne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysł na stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super spódniczka ;)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń