środa, 5 marca 2014

Bring back


No i znowu jesteśmy! Aż dziwnie czuję się pisząc tutaj po tak długiej przerwie. 
Tak, wiem wiem, to już po raz któryś tłumaczymy się z nieobecności, ale mam nadzieję, że jeszcze uda nam się to nadrobić :) 
Wbrew pozorom, to był bardzo pracowity czas. Szkoła, szkoła, obrona i szkoła. 
Ja, wreszcie jestem absolwentką Szkoły Projektowania Ubioru. Teraz wreszcie mogę zająć się sobą. 
Spełniać swoje marzenia i realizować wszyściuteńkie pomysły. A co z tym zrobię to się okaże. Na razie siedzę przed komputerem i nie robię NIC! Dramat! 
Dobra, 
 Ściskam,
Anna. 

blouse - design by Anna/ shirt & pants - vintage/ shoes - allegro.pl


Wyszłyśmy wreszcie z zimowego letargu, wraz z wiosną powstają nowe pomysły. Najbardziej cieszy mnie fakt, że wreszcie miałam okazje wyciągnąć aparat z półki a wieczorkiem odpalić photoshopa! Niby takie błahostki, ale dają mi trochę radości. Odpoczywam przy tym. 
Właściwie przez ostatnie 3 miesiące nie miałam na nic czasu. Praca i sesja nałożyły się w jednym czasie i czułam, że doba jest zdecydowanie za krótka. Gdyby nie pomoc przyjaciół, większość zarobionych pieniążków musiałabym przeznaczyć na warunki :D (Monia dziękuję!) 
Teraz mam zamiar nadrobić wszystkie zaległości książkowe i filmowe i nie robić totalnie nic!!
Całusy, Joanna.

sweater - H&M/ trousers - reserved/ shoes - new look


8 komentarzy:

  1. Macie Wy szczęscie, że wróciłyście :D dawać więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. NARESZCIE!!! Anna w rozpuszczonych wlosach jesteś zjawiskowa! piekne obie

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie jej , nie mogłam się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, chodźcie obydwie do mnie przed obiektyw <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Boooże! Jakie Wy jesteście piękne! cudowne!
    prześliczne fryzury, outfity!! no nie moge się napatrzeć!!

    OdpowiedzUsuń