niedziela, 31 sierpnia 2014

Mickey Mouse


 Dzisiaj ostatni dzień sierpnia, a ja w tym roku nie przywiozłam zdjęć z nad morza. 
Zabrakło mi w te wakacje pobudki o świcie, żeby nacieszyć się pustą plażą. Do najbardziej relaksujących chwil w życiu zdecydowanie zaliczam spacer brzegiem morza o świcie, który stawiam na równi ze śniadaniem w górach.  Należę jednak do tych szczęśliwych osób, dla których wakacje nie kończą się wraz z początkiem września, dlatego nie tracę nadziei :) 
 J.

jacket - BERSHKA / blouse, jeans - PULL&BEAR / wristwatch - HOUSE / shoes - H&M

10 komentarzy:

  1. te zdjęcia mają fantastyczny klimat!

    OdpowiedzUsuń
  2. genialnie wyglądasz !
    kusi mnie żeby kupić te trampki bo są genialne ! :))
    obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki zestaw idealnie musi się sprawdzać latem kiedy przede wszystkim najważniejsza jest wygoda. Brakuje mi takiej lekkiej kurtki z kapturem i pojemnej torby. Już te dwie rzeczy sprawiają, że mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny strój kochana,strasznie jesteś piękna
    uwielbiam oglądać zdjęcia z twoim udziałem <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie wyglądasz, a trampki genialne

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite zdjęcia i piękna ty

    OdpowiedzUsuń