środa, 8 października 2014

Can you see their shadows?


  Nie radzę sobie jeszcze z ostrym światłem na zdjęciach… ale eksperymentujemy!! 
  Na pierwszy ogień poszła zabawa z głębokimi cieniami. Do tej pory unikałam słonecznej pogody, właśnie przez twarde oświetlenie, które daje cienie z mocno zarysowanymi konturami. Szczerze myślałam, że tym razem też będziemy musieli zrezygnować ze zdjęć. No ale jak to mówią, kto się poddaje ten przegrywa :)

J.
 sweater - KAPPAHL / trousers - NEW YORKER/ wellingtons - MCARTHUR / wristwatch - GLITTER

9 komentarzy:

  1. Zrobienie dobrego zdjęcia w świetle jest trudne zarówno dla fotografa, jak i osoby pozującej. Ja zawsze mam oczy jak krecik, zmarszczony nos i wykrzywioną minę - trudno nie reagować na światło walące po oczach.

    Twoja gra ze światłem jest świetna! bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz a zdjęcia wspaniałe <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka jak zawsze, świetny strój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Boże, zawsze mówią, że wręcz przeciwnie. Dziękuję ;*

      Usuń
  4. zdjęcia wyszły świetnie! z doświadczenia wiem jaka to męka fotografować na pełnym słońcu, ale świetnie z tego wybrnęłaś:) chociaż outfit basicowy, bardzo dobrze komponuje się z "kontrastową" scenerią

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć Asia; Spoko zdjęcia. Niedługo wpadnę!!! Twoja kuzynka

    OdpowiedzUsuń